Pytania i odpowiedzi

Aby złożyć zamówienie należy wejść w zakładkę „zamów”, wybrać miejscowość, rodzaj diety, kaloryczność, dodatki, dni zamówienia. W podsumowaniu przed podaniem szczegółów adresu zostaniesz zapytany czy to zamówienie jednorazowe czy chcesz założyć panel klienta. Posiadanie panelu klienta na naszej stronie daje możliwość podglądu menu, samodzielnej zmiany dni dostaw, dodawania nowych adresów bez konieczności kontaktowania się z biurem obsługi.

Pamiętaj aby zawsze logować się do panelu klienta przez naszą stronę www.kokoscatering.pl

Po wejściu na stronę do zakładki dostawy należy wpisać kod pocztowy swojej miejscowości. Jeżeli Twój adres nie pojawi się w wynikach wyszukiwania,  prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi 698786888 lub wysłanie zapytania na adres biuro@kokoscatering.pl.

Przykładowe menu jest dostępne na naszej stronie lub w panelu klienta.

Tak, w tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi pod adresem biuro@kokoscatering.pl.

Tak, adres dostawy można zmienić do 24 godzin przed dostawą. Jeśli posiadasz panel klienta zrobisz to sam bez potrzeby kontaktowania się z biurem obsługi.

Składając zamówienie należy podać oczekiwaną godzinę dostawy, kod do furtki i do klatki. Jeśli dostęp do lokalu lub budynku jest skomplikowany należy podać jak najwięcej szczegółów aby kierowca bez problemu dostarczył paczkę.

Dostawy realizujemy codziennie. W sobotę dostarczamy diety na 2 dni – sobotę i niedzielę. 

W zależności od lokalizacji ze względów logistycznych dostawy są realizowane od godziny 2:00 do godziny wskazanej przez klienta nie później niż do 8:00.

Tak, dni realizacji dostaw można zmieniać z dwudniowym wyprzedzeniem. Jeśli posiadasz panel klienta zrobisz to sam bez potrzeby kontaktowania się z biurem obsługi.

Posiłki należy podgrzewać w mikrofali po wcześniejszym usunięciu wierzchniej folii.

Bądź na bieżąco!